maanantai 5. marraskuuta 2012

Tärkein tienristeykseni

Pyhäinpäivänä istahdin tuolille ja aloin selata lehtipinkkaa, jossa on lehtiä, joita olen tilannut. Aina niitä ei ehdi lukea silloin, kun ne tulevat, ei ainakaan ihan perusteelllisesti. Finn Quiltin Tilkkulehtikin siinä oli. Siinä menikin pitkä tovi, kun ihastelin kaikkia ihania tilkkutöitä ja muita mielenkiintoisia juttuja. Ja kas siellähän nämä tienristeykset olivat hyvässä järjestyksessä. Itsekin ompelin tienristeykseni ja lähetin. Sitä ei kelpuutettu mukaan, koska se ei kuulemma sopinut kokonaisuuteen. kai siinä jotain muutakin vikaa oli. Vähän se silloin harmitti, mutta ei enää. Olen iloinen, että tein sen. Nimikin kertoo, mikä on minun tärkein tienristeys elämässäni. Pitsin olen virkannut "kapiokirstuuni" silloin joskus. Se ei ehtinyt lakanaan asti, mutta onneksi oli korjussa. Siinä on "vihkikimppuni", morsiushunnusta palanen ja  kaksi rakastunutta sydäntä:).



1 kommentti:

Kommenttisi ilahduttavat minua:)

Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Tunnustus Eijalta

Tunnustus Eijalta
KIITOS!

Kiitos Eijalle

Saatu Tainalta ystävänpäivänä 14.2. KIITOS!


Hae tästä blogista

gallery

Quilting Gallery Logo