perjantai 7. heinäkuuta 2017

Sireenit sisälle

Sain yhdeltä tilkkuystävä-Tuijalta tuollaista sireenikangasta. Se on niin ihanaa ja minun väristäni, että en ole malttanut sitä käyttää ennen. Sain inspiraation, että teen sitä kesäpöytäliinan.
Heti aloin toimeen.

 Suunnittelin, että blokin pitää olla sellainen, että sireeni näkyy hyvin. Teinkin sireenikankaasta neliöitä 19cm ja ympärille pkakolmioita ja nurkkiin neliöt. Hätähousu kun olen niin ompelin kiiruulla blokin valmiiksi. Kuvasin ja laitoin facebookiin. Kun sitä vähän aikaa katselin , huomasin, että jotani outoa blokissa on ;) :) : ja ei kun purkamaan. Tulihan siitä avan erilainen, kun laittoi kolmiot toisinpäin. On mukavaa, vaikka sireenit kuihtuvat ulkona, minun pöydällani ne kukkivat edelleen.





7 kommenttia:

  1. Eipä olisi haitannut vaikka kolmioit olisivat olleet toisinkin päin:)

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä, että ei olisi haitannut vaikka kolmiot olisivat olleet toisinkin päin :) Mutt hienot blokit, ihana tuo syreenikangas.

    VastaaPoista
  3. Kaunis syreenikangas . Olisi ollut sääli leikata sitä pieniksi paloiksi.

    VastaaPoista
  4. Minäkin ihmettelin, mikä vika ensimmäisessä versiossa on :D Kauniit blokit miten päin vain!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttavat minua:)

Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Tunnustus Eijalta

Tunnustus Eijalta
KIITOS!

Kiitos Eijalle

Saatu Tainalta ystävänpäivänä 14.2. KIITOS!


Hae tästä blogista

gallery

Quilting Gallery Logo