lauantai 1. joulukuuta 2012

Ensimmåinen adventti


Nyt virallisesti alkaa joulunaika. Pitää vaan muistaa, ettei kannata uuvuttaa itseään. Ei kai kukaan jouluna kaappeihin katso......??. Tai jos haluaa kaapit siivota, ihan okei. Me ihmiseet olemme erilaisia, joulusiivous on jollekin tärkeä. toiselle jouluruoat ja leivonnaiset. Toisille lahjojen antaminen on tärkeää. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Joulun aika on ihanaa, ainakin minun mielestäni. Huomenna lauletaan Hoosiannaa. Minä arvostan perinteitä. Ne luovat turvallisuutta tässä kiihtyvässä elämänrytmissä. Ihanaa adventin aikaa kaikille. Mieltä lämmmittä, kun kyläilette.



En tiedä, mitä tapahtui, ens oli kaksi samanlaista päivitystä, sitten mä postin toisen niin molemmat häipy. Sain mä nää takasin, mutta kommentteja en. Se harmittaa, Ehdin onneks ne lukemaan. 

3 kommenttia:

Kommenttisi ilahduttavat minua:)

Lukijat

Sivun näyttöjä yhteensä

Tunnustus Eijalta

Tunnustus Eijalta
KIITOS!

Kiitos Eijalle

Saatu Tainalta ystävänpäivänä 14.2. KIITOS!


Hae tästä blogista

gallery

Quilting Gallery Logo